Treningi so razdeljeni glede na stopnjo znanja in usposobljenosti članov. Treninge razdelimo na naslednje stopnje:

  • NAJMANJŠI: začetniki in najmlajši
  • NIŽJI PASOVI: 10. KUP (beli pas) – 5. KUP (višji zeleni pas)
  • VIŠJI PASOVI: 4. KUP (modri pas) – 1. KUP (višji rdeči pas), črni pasovi
  • ENOTNA SKUPINA: vsi člani, ne glede na dosežen pas
  • VIŠJI PASOVI IN ODRASLI: 4. KUP (modri pas) – 1. KUP (višji rdeči pas), črni pasovi in tudi odrasli nad 14 let starosti, ne glede na dosežen pas

Imamo več vrst vadb, običajno pa je trening sestavljen iz naslednjih vrst treningov:

  • KONDICIJSKI TRENING: Osnova za dobrega tekmovalca je kondicija in priprava telesa na napore. Tečemo, se raztezamo, vadimo gibljivost in ravnotežje, učimo se skakati, padati in vadimo vaje za moč in vzdržljivost.
  • BORBENI TRENING: Učimo se udarcev, borbenih tehnik in taktik, pravil borbe, točkovanja v borbi, pravil pri opremi in zaščiti, izvajamo sparing.
  • TEHNIČNI TRENING: Učimo se udarcev, tehnik udarjanja z roko in nogo, nadzorovanja telesa, vadimo ravnotežje in gibljivost, se raztezamo, učimo se form.